vineri, 20 aprilie 2012

Gânduri şi iluzii..**

Vulcanic eman o avalanşă de gânduri şi iluzii,
Ca-n labirintul serului pus în perfuzii,
Îmi zboară mintea-n zări îndepărtate,
Şi-mi clocotesc multiple dorinţe de libertate.

Doar pentr-o clipă m-am oprit , unde s-o apuc?
Îmi şterg ochii înlăcrimaţi ,întrebători,
De-aş şti călătoria vieţii ,încotro mă duc,
Aş avea puterea să mai caut alţi zori ?

Sunt o mică stea ce ţi-am pus-o în palme,
Să-ţi încalzeşti buzele la strălucirea ei,
M-am desprins cu greu de pe cer , să nu se sfarme,
Prinde-o pe arcadă,să nu mă calci sub paşii grei.

Ah, o adâncă dragoste ce tu mi-o porţi,
De-mi spui ades sau rareori,o simt...
Sufletele noastre-s împreună cu aceleaşi torţi,
De amânam unirea ,ele-s hărăzite şi nu se mint.

   Elena Mândru

   20 apr.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu