duminică, 13 mai 2012

Caută-mă *

Dacă mă cauţi în nopţile cu lună plină,
Străbate cărarea încet printre aştri,
Şi într-un colţ pe bolta  senină,
Vei zări sclipirea ochilor mei albaştri.


Dacă mă cauţi în luna mai,
Când te-mbată parfumul florilor de tei,
Nu ezita, o clipă să mai stai,
Te-aştept cu dragoste ,de mană să mă iei.


Dacă mă cauţi în îndepărtata zare,
Iubirea te va ajuta sa-ţi fie mai uşor,
Şi chiar de-ar fi să treci mare cu mare,
Orice obstacol ne umple dor cu dor.


Dacă mă cauţi ,mă vei găsi lângă izvor,
Spălându-mi genele uscate de întunecimi,
Fă-mi prosop în căuşul palmei plin cu dor,
Alină-mi durerea inimii cuprinsă de patimi.


Dacă mă cauţi pe poteca din pădure,
Unde alergam pitindu-ne după copaci,
Îmi vei găsi în poală proaspete mure,
Strivindu-le bobiţa cu buzele dragi.

 
   Elena Mândru
    12 mai 2012 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu