luni, 19 martie 2012

Nopţi....*

Sânt nopţi când m-aş atârna de lună,
Să-ţi lumineze umbra paşilor pierduţi,
Sărut urmele tălpilor ce se adună,
Pe cărăruia fericirii ce o cauţi.

Sânt nopţi dormind cu tine-n gănd,
Şi-o pernă roşie locul ţi-a ţinut,
Repetam cuvinte de iubire rând pe rând,
Cu dulci fiori când m-aş fi dăruit.

Sânt nopţi în care-mi pui o stea în mână,
Să-mi străluce faţa ca un licurici
Şi ielele cu pletele-n vânt s-adună,
Prinzându-ne-ntr-un dans ,bezmetici.

Sânt nopţi în care-aş vrea să-ţi fiu prinţesă,
Să-mi pui o coroniţă cu mii de săruturi,
În loc de hlamidă ,o gingaşă cămeşă,
Să alergam prin flori,să prindem fluturi.


Sânt nopţi când călăresc un inorog,
Cu păru-n vânt şi goală printre aştri,
De-atunci mă uit spre cer şi mă tot rog ,
Să nu-mi uiţi nicicând ochii albaştri.

  Elena Mândru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu